20.2.08

Aquestes darreres setmanes s'ha vist un maniquí encadenat, pensatiu i de marxa per Palma que es fa dir JoSomID. Li han fet fotografies i vídeos i ha estat publicat a Internet a diferents llocs web.

JoSomID és un perfil d'usuari que ha estat creat recentment a Internet.
Té unes poques entrades d'informació a un bloc, el twitter, el fotolog, orkut i lastfm.

Segons la informació que el maniquí ha publicat i reflexions que algun blogger ha fet al seu bloc (per exemple www.mestremestre.com), sembla que és un experiment per demostrar que la identitat digital és millor que se la construiexi un mateix perquè sinó quan et busquen per Internet només troben el que els altres diuen de tú, però no el que un li agradaria que se sabés.

twitter.com/josomid
fotolog.com/josomid
josomid.balearweb.net
del.icio.us/josomid

2 comentarios:

Anónimo dijo...

A la recta final de les eleccions i parlant de la identitat jo crec que té a veure amb un partit polític nacionalista. No tenc molt clar quin perquè no som de les Illes, i vaja no ho acabo d'entendre.
Si algú té una pista del que pot ser això, que m'ho digui...

Anónimo dijo...

He vist que parles de mi. En aquest vídeo que has posat estava pensatiu reflexionant sobre com havia de ser la meva vida virtual.
Senyor anònim, josomid, jo no som cap partit polític nacionalista. Però qui sap, potser més endavant em podria dedicar a la política. De moment no em sent preparat per això.